2008. június 3., kedd

Kedves fehérvári Ifjú és kevéssé Ifjú Jegyesek!

Tudom, most furcsán nézel erre a blogra. Ki vagyok? Mit szeretnék? Miért akartam, hogy ellátogass ide?

Nos azért, hogy még emlékezetesebbé és látványosabbá tegyem az esküvődet, azzal, hogy megtanítalak egy pár tánclépésre. Attól függően, hogy ki mit szeretne, milyen szinten van, és mennyire lelkes.

Kezdem az elején. Král Éva vagyok. 11 évig versenytáncos voltam, és bár már abbahagytam, a szívem csücske maradt.

Ha velem/tőlem szeretnéd elsajátitani a tánc néhány alaplépését keress fel. Én nem évekig, hónapokig tartó tanfolyamról beszélek. Azt meghagyom a tánciskoláknak. Én kifejezetten erre az alkalomra tanítok meg neked néhány táncot! Szívesen megmutatom, hogyan kell keringőzni, és a menyasszonytánckor csárdást járni. Ha még kezdő vagy, és sosem hitted volna, hogy valaha is táncra adod a fejed, ez azt hiszem bőven elég.

Viszont ha van már egy kis tapasztalatod, és /vagy kedvet érezel ahhoz, hogy mosolyt csalj a násznép arcára, a tánctudásod, nem pedig a hiánya miatt, akkor is keress meg!

Kicsit elbeszélgetünk, hogy ti mit szeretnétek, milyen előképzetségetek van, majd összeállítok egy koreográfiát, ami lehet akár olyan is, mint amit a bal oldali videókon látsz, de lehet még ennél is komolytalanabb :-) vagy komolyabb, a lényeg az, hogy jól érezzétek magatokat!


Szerinted jó ötlet? Te élnél a lehetőséggel? Van véleményed, kérdésed, kérésed, észrevételed? Mire vársz??? Írj egy megjegyzést!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Éva!
Esküvőnk lesz, 4 falábbal keresünk tánctanárt! Küldenél egy elérhetőséget?
köszönettel:
E.